NC 750 XA

Genel Bakış

Ekstra 75cc, daha fazla güç ve tork anlamına geliyor. Çift dengeleyici şaft, yeni egzoz susturucusu ve daha geniş vites oranlarının yanı sıra artık standart sunulan ABS ve opsiyonel sunulan yenilenmiş yazılımlı DCT şanzıman gibi ayrıntılar, en uygun fiyatlı, kullanışlı ve eğlenceli naked motosikletlerden birini daha da mükemmel hale getirdi.

2 yıl önce 3 motosikletten oluşan platformun üyesi ve yeni bir model olarak satışa sunulan NC700X, etkileyici bir satış düzeyine ulaştı ve Avrupa'da en çok satan motosikletlerden biri haline geldi. Yüksek tork sunan paralel iki silindirli motor, düşük yakıt tüketimi ve sağlam macera tipi şasisi, sürüş pozisyonu ve görünümüyle binlerce müşteri tarafından üstün, şık ve her şeyi yapan bir araç olarak takdir edilmeye devam ediyor.

Tasarım

Honda tarafından bir Fun Crossover Commuter (Eğlence Crossover İşe Gidip Gelme) konsepti olarak piyasaya sunuldu ve birçok yeni fikrin yanı sıra yeni teknolojiyle dolu bu model, normalde yakıt deposunun bulunduğu yerdeki kask saklama yeri gibi kullanışlı ayrıntıları da içeren genel yetenekleri sayesinde hem günlük kullanımda hem de hafta sonu gezilerinde gerçekten pratik bir motosiklet olduğunu kanıtladı.

2014 yılında Honda ürün ailesine eklenen NC750X, her sürücünün orijinal modelde beğendiklerini, hiçbir şey eksiltmeden, daha fazlasıyla sunmak üzere tasarlanmış bir motosiklet.

Performans

Daha büyük 745 cc’lik silindir hacmi NC750X'e tüm devir aralıklarında daha fazla güç ve tork sağlarken aynı zamanda tam bir 750 cc motosiklete sahip olmanın gururunu yaşatıyor.*

Vites oranları daha geniş olmasına rağmen hem hızlanma hem de maksimum hız iyileştirildi. Ayrıca çift dengeleyici şaftın eklendi. Yeni egzoz susturucusu ise yumuşak ama karakterli bir motor hissi sağlıyor.

Ek göstergeler, açıklığı ayarlanabilir bir fren kolu ve 2 kanallı ABS, yenilenen sele malzemesi ve off-road desenli lastikler de güncellemeleri tamamlıyor. Hala satın alma ve kullanım bakımından uygun olan ve hala Japonya'da üretilen NC750X, yüksek işçilik kalitesi ve Honda'nın altı vitesli özel Çift Kavramalı Şanzıman (DCT) opsiyonunu sunuyor. DCT'de de yazılım güncellemeleri yapıldı ve daha da iyi his veren bir sürüş deneyimi sağlıyor.

Son iki yılda NC700X benzersiz ve çekici iki teker seçeneği olarak kendini kanıtladı ve NC750X artık daha da iyi.

*DCT'ye sahip 35 kW (48 hp) gücünde NC700X, A2 ehliyet sahipleri için sunulmaya devam ediliyor.